Monday, November 06, 2006

Μπόλεκ και Λόλεκ,κλακέτα 2

Ο Μπόλεκ κι ο Λόλεκ είναι για ούζα μια Κυριακή μεσημέρι.


Μπόλεκ : Κολλητέ καλά είναι εδώ που κάτσαμε τελικά. Έχει και γκομενάκια.

Λόλεκ : Άντε βρε παπάρα έπρεπε να δεις την ξαδέρφη της Λουκρητίας που ήρθε από το χωριό.

(μια κότα στρουμπουλή, μια κάτασπρη πουλάδα)

Μπόλεκ : Γιατί ρε μαλάκα, με κάλεσες;

Λόλεκ : Δεν ήθελε η Λουκρητία να της πηδήξεις την ξαδέρφη σαν την άλλη φορά.

Μπόλεκ : Δεν ήταν ξαδέρφη ρε ηλίθιε, ανιψιά ήταν.

Λόλεκ: Ε και τι μ’ αυτό; Αφού δεν σε πήγε στον εισαγγελέα τυχερός ήσουνα. Ρε παπάρα δεν είχε κλείσει τα 18 ακόμα.

(ακόμα να με βάλετε στα links;!;!)

Μπόλεκ: Εμένα μου είχε πει ότι ήταν 20! Το πουτανάκι και δεν του φαινόταν ρε μαλάκα.. έκανε κάτι πίπες!

Λόλεκ: Λες να ‘ναι οικογενειακό τους;

Μπόλεκ : Δεν ξέρω που να ξέρω;

Λόλεκ:Μην λέμε πάλι τα ίδια. Ξέρεις!

Μπόλεκ : Καλά ντε. Εγώ-

Λόλεκ: Άντε πάλι εγώ κι εγώ!

Μπόλεκ : Δε γαμιέσαι ρε μαλάκα άσε με να σου πω.

Λόλεκ: Ε λέγε. Γεια μας!

Μπόλεκ : Γεια μας ρε φίλε! Που δεν το βλέπω όμως.

(ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε)

Λόλεκ:Αι γαμήσου ρε μαλάκα! Τι δεν το βλέπεις; Τι έχουμε; Μια χαρά είμαστε!

Μπόλεκ : Εσύ είσαι μια χαρά φίλε μου.. ρώτα μας κι εμάς.

Λόλεκ: Ε σε ρωτάω. Ή μήπως να σε παρακαλέσω; Τι είμαστε; Γκόμενες να κωλοτριβόμαστε; Λέγε!

(Και λέγε λέγε, λέγε λέγε, ο χριστιανός μπερδεύτηκα)

Μπόλεκ : Ε να.. τώρα.. τόσα χρόνια γνωριζόμαστε.. αλλά.. δε στο ‘χω πει. Έχω ένα θέμα. Κάτω. Ξέρεις!

Λόλεκ: Τι ξέρω; Με τους αποκάτω; Ε αφού την πήδηξες την κόρη τους τι άλλο θες;

Μπόλεκ : Όχι με τους αποκάτω ρε μαλάκα με το …κάτω!

Λόλεκ: Ααααααα!

Μπόλεκ : Αρχίδια.

(Μάντολες)

Λόλεκ: Με αυτά;

Μπόλεκ : Όχι μ’ αυτά ρε παπάρα, με το άλλο.

Λόλεκ: Ε και για δεν το λες;

Μπόλεκ : Ε αυτό σου λέω. Ε όσο να ‘ναι με πειράζει.

(Μ’ αρέσει το sex, πειράζζζει;)

Λόλεκ: Εμένα ντρέπεσαι; Όλοι τα ‘χουμε περάσει.

Μπόλεκ : Άλλο να ‘σαι παντρεμένος με τη Λουκρητία 15 χρόνια κι άλλο να γαμάς επί 15 χρόνια τη μισή Αθήνα.

Λόλεκ: Όπα ρε μαλάκα δηλαδή η Λουκρητία δεν πιάνει;

Μπόλεκ : Καλή είναι.

Λόλεκ: Λίγα με τη γυναίκα μου ρε!

(για απορίες τσακίσου εδώ)

Μπόλεκ : Ε καλά ξεκόλλα τώρα να σου συνεχίσω.

Λόλεκ: Λέγε. Δηλαδή δε σου σηκώνεται;

Μπόλεκ : Όχι σηκώνεται.

Λόλεκ: Ε τότε; Δεν πέφτει;

Μπόλεκ : Σκάσε ρε παπάρα απλά κρατάει λίγο.

(Κι από λίγο λίγο λίγο, γίνεται πολύ)

Λόλεκ: Αχαχα.. καλώς ήρθες στα σαράντα!

Μπόλεκ : Ρε συ δε μου ‘χει ξανασυμβεί.

Λόλεκ: Άσε τις μαλακίες τώρα όλοι το ίδιο λέμε!

Μπόλεκ : Και καλά ρε μαλάκα εσύ είσαι με τη Λουκρητία που σε ξέρει, εγώ τι να πω που γίνομαι ρόμπα στα πιτσιρίκια;

Λόλεκ: Σου ‘χω τη λύση.

Μπόλεκ : Βιάγκρα; Το δοκίμασα αλλά ο καρδιολόγος μου το απαγόρεψε.

(Ου γαρ έρχεται μόνο, ακούς Λάααακη; Τσου ρε)

Λόλεκ: Όχι ρε γκιόζη. Ή μη γαμάς πιτσιρίκια ή παντρέψου.

Μπόλεκ : Είσαι καλά ρε μαλάκα;

Λόλεκ: Γιατί εγώ άσχημα περνάω; Άσε που την έχω εκπαιδεύσει και στις πίπες. Και γενικά εδώ που τα λέμε είναι καλύτερα έτσι. Μετά από τόσο καιρό, δε χρειάζεται να κάνεις μπάνιο κάθε φορά που είναι να γαμήσεις.

Μπόλεκ : Γίνεσαι (αρ)χυδαίος!

(σόρρυ δόκτορα!)

Λόλεκ: Ε άμα σε λέω μαλάκα..από πότε σε πειράζει η φρασεολογία μου;

Μπόλεκ : Όπα ρε Μπαμπινιώτη!

Λόλεκ: Κλάσε μου τ’ αρχίδια ρε Βέλτσο.

(Τον Ζουράρι δεν θα τον αναφέρει κανείς;)

Μπόλεκ : Σοβαρά τώρα, να παντρευτώ αποκλείεται..εδώ δε μπορώ να γαμήσω την ίδια γκόμενα πάνω από τρεις φορές.

Λόλεκ: Μόνο που τώρα ούτε μία δε μπορείς να γαμήσεις.

Μπόλεκ :Ασταδιάλα ρε, εγώ φταίω που σου είπα τον πόνο μου.

Λόλεκ: Καλά να πάθεις ρε, από τα 16 μέσα έξω μέσα έξω το έκαψες το εργαλείο.

(Όταν νυχτώνει)

Μπόλεκ : Ζηλεύεις ρε ηλίθιε; Εγώ τουλάχιστον θα έχω να θυμάμαι. Άντε γεια μας!

Λόλεκ:Ναι ναι, στην υγειά του μακαρίτη!

Μπόλεκ : napanagamitheis

(μουμουτζού εσύ μας οδηγείς)

Λόλεκ: Πάντως τότε που τα είχες με την τραγουδιάρα .

Μπόλεκ : Ωραίες εποχές…

Λόλεκ:…και διηγώντας τα να κλαις!

(μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμεεεεένα)

Μπόλεκ : Είσαι μεγάλος μαλάκας, ευτυχώς την τραγουδιάρα την πήδηξα επαρκώς, ακόμα το θυμάται.

Λόλεκ: Γιατί σε ανέφερε σε καμιά συνέντευξη;

Μπόλεκ :Εεεε τώρα, το τραγούδι της, «Μπο μπο μπο πότε θα ‘ρθεις από δω» για ποιόν νομίζεις ότι είναι;

(Γράφουμε στίχους – ψάχνουμε εταιρεία)

Λόλεκ: Μαλάκα είχαμε κάνει κάτι γέλια με τον Γιάννη τον Λεβιέ τότε…

Μπόλεκ : Γέλαγε ο Λεβιές για να μην θυμάται την πόρτα που είχε φάει.

Λόλεκ: Άντε ρε μαλάκα γεια μας, περασμένα!

Μπόλεκ : Γεια μας ρε! Τί πουτάνα που είσαι όταν δεν σε συμφέρει, το γυρνάς στο σορολόπ.

(Ένα δύο τρία ωωωωπ)

Λόλεκ: Και για να τελειώνουμε-

Μπόλεκ : Ναι χύσε και στα μούτρα μας

(sorry doctor Νο2)

Λόλεκ: Εγώ ενδιαφέρομαι κι εσύ μαλακίζεσαι. Λέγε ρε πώς το κρατάς όρθιο;

Μπόλεκ : Δεν θα γελάσεις έτσι; Γιατί ξέρω τι μουνάκι είσαι.

Λόλεκ: Λέγε ρε που θα σου υπογράψω και συμβόλαιο.

Μπόλεκ : Ε …να… σκέφτομαι την γειτόνισσά μου.

Λόλεκ: Ποια; την πιτσιρίκα που πήδηξες;

Μπόλεκ : Όχι ρε την χοντρή από δίπλα.

(Πατάω ένα κουμπί και βγαίνει μια χοντρή, τώρα εξηγείται)

Λόλεκ: Σοβαρά μιλάς τώρα; Αυτή είναι σαν τον Λάλα πριν την δίατα. Μέχρι και στο μούσι, ταμάμ είναι.

Μπόλεκ : Δίκιο έχεις αλλά με αυτή κρατάω το θηρίο άγριο.

Λόλεκ: Αχαχαχα σιγά ρε, να σου πω ένα ανέκδοτο με θηρία;

Μπόλεκ :Σχετικό;

Λόλεκ: Πιο σχετικό δεν γίνεται.. Ήταν τρεις κροκόδειλοι, ο Πόδι, ο Πόδιπόδι κι ο Πόδιπόδιπόδι.

(ούρτατα λέμε)

Μπόλεκ : Το ξέρω ρε, σάλτα και γαμήσου.

Λόλεκ: Ε αφού σε βοηθάει η χοντρή, τι να πω κι εγώ.

Μπόλεκ : Το νου σου μαλάκα μη το μάθει άλλος.

Λόλεκ: Χεχε στη Λουκρητία να το πω;

Μπόλεκ : Αιστοδιάλο μουνόδουλε.

Λόλεκ : Τον γαύρο τον είδες ρε;

Μπόλεκ : Ακόμα με πονάει ο κώλος μου.

(Έεεεεετσι)

Λόλεκ : Άντε πα να φύγουμε, έχει φτιάξει η Λουκρητία γίγαντες.

Μπόλεκ : Να έρθω κι εγώ;

Λόλεκ : Έλα αλλά λίγα με την γυναίκα μου ρε!

(Μην ξεχνιόμαστε)

25 Comments:

Blogger Unknown said...

δε χορταίνω λέεεμε!

11:15 PM  
Blogger Bolek said...

Ευχαριστούμε Cherry.
To ξέρεις οτι δεν είμαστε για χόρταση όμως;

11:18 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Δεν μπορώ να αποφασήσω αν μου άρεσαν περισσότερο οι διάλογοι ή οι παρενθέσεις!
(Τι θα γίνει? Όλο κοπλιμέντα θα μοιράζω εδώ?)

11:28 PM  
Blogger Lolek said...

Cherryfairy
σ'αρέσει εεεε? αχόρταγο κορίτσι!

HomelessMontresor
Το νου σου, θα πέσουν διαγραφές, κάτσε να φωνάξω τον αδμιναρα.
Και δεν χρειάζεται να αποφασίσεις, απλά βάλε μας στα links
μπουχαχαχαχα!

11:32 PM  
Blogger Bolek said...

Koπλιμέντα ίσον συνέχεια στην παρουσία σου εδώ αγαπητή άστεγη.
Διαφορετικά έχει διαγραφές!

11:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

και γαμώ τα ποστ λέμε!

(Σόρυ Δόκτωρ 3)

11:38 PM  
Blogger Lolek said...

Σεξ+Πυρ,
άσε τον δόκτωρα να σηκώνει το φρύδι :-), αφού σου άρεσε, περίμενε το επόμενο, θα σου έχουμε έκπληξη!!!

12:09 AM  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

γιά συνεχίστε...

2:53 AM  
Blogger Lolek said...

..για να δούμε τί θα πάθουμε;
Λύκε λύκε είσαι εδώ;

9:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Απορία:
Όλες οι κουβεντούλες Μπόλεκ+Λόλεκ θα συνοδεύονται από αλκοόλ;;;
"Ο Μπόλεκ κι ο Λόλεκ είναι για ούζα μια Κυριακή μεσημέρι."
"Ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ έχουν πάει για ποτό".!!
Κάποια πράγματα δεν κρύβονται,πώς να το κάνομεν(..για το βήχα μιλάω πάντα!!!!!)
Τα σέβη μου στο ζεύγος
Μ.

10:19 AM  
Blogger ZissisPap said...

Το γαμήσατε το πράγμα :-P

12:10 PM  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

Mπόλεκ και Λόλεκ όπως λέμε Κυνικοί φιλόσοφοι;

ΥΓ. θα μου εξηγήσει κάποιος το ανέκδοτο;

12:15 PM  
Blogger Tasis Plisis said...

Ουρτατα λεμε!

1:27 PM  
Blogger Lolek said...

Ανώνυμε Μ
κρύβε λόγια! Μήπως σε έχει βάλει η Λουκρητία να μας παρακολουθείς;
Όλες ίδιες είσαστε.

Sigmund
Ναι ναι ναι και να δεις πως του άρεσεεε!

@oerwtaspernaeiaptostomaxi
Φίλε ήμαστε το γνωστό πολωνέζικο καρτούν της παιδικής σου ηλικίας. Μόνο που μεγαλώσαμε. Και γύρω μας γίνονται πράγματα, εσύ δεν τα βλέπεις; πάω στοίχημα πως ναι.
Το ανέκδοτο είναι βγαλμένο απ' την ζωή.

@dcd
Κοροϊδεύεις;
Κapooooow.

2:54 PM  
Blogger Bolek said...

Να 'μαι κι εγώωωωω!
Δόκτορα έχεις χάρη που άραζα σε κάτι καφετερίες την ώρα που έκανες το σχόλιο και γλύτωσες τη διαγραφή.
Ανώνυμη μόνο τα σέβη σου λαμβάνω υπ' όψη μου!Για το καλό σου δηλαδή.
Λύκε λύκε μου καλέ μου εμείς θα το συνεχίσουμε εσύ θα μας βάλεις στα λινκςςςς;;;;!!!
Έρωτα είμαστε γνωστοί κουλτουριάρηδες.Έτσι εξηγείται και η πέρασή μας!
;)
Dcd λέμε.

3:20 PM  
Blogger unapatatras said...

χεχε! πολύ καλό!

8:37 PM  
Blogger Lolek said...

Unapatatatrak όχι απλά καλό, το καλύτερο!

11:37 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

Καλά μιλάμε αυτή η ανώνυμη σας κατάλαβε με την πρώτη.Συμφωνώ κι επαυξάνω.Μπουαχαχαχαχα!

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Λόλεκ σε λίγο θα συστήνομαι ως πράκτωρ Μ.!
Δε θα φανερώσω ποτέ τις πηγές μου..ούτε βέβαια και τις προθέσεις της αποστολής μου!
ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!
Μπόλεκ ......απάντησα ήδη!
Χαιρετώ σας
Μ.

12:10 PM  
Blogger K-Top said...

Κοίτα ρε πόσα καταλαβαίνεις μεγαλώνοντας. Όταν έβλεπα μικρός Μπόλεκ και Λόλεκ δεν είχα καταλάβει τι αλκοολες και τι γαμίκουλες είναι! :p

12:52 PM  
Blogger Lolek said...

Eu-aggele δεν προσέχεις τα λόγια σου!

Ανώνυμη εεε ανώνυμη, να οπλίσω τώρα ή να περιμένω και τον Μπόλεκ;άκου "προθέσεις της αποστολής σου", τρομάξαμε όμως :-ΡΡΡΡ

Atron, να σου πω ένα ανέκδοτο;
Στην αρχή ήταν ο ΑιΒασίλης, τώρα ο Μπόλεκ Λόλεκ, κουράγιο γιατί ο επόμενος είναι ο ζούπερμαν!

10:19 PM  
Blogger YO!Reeka's said...

11:26 PM  
Blogger Lolek said...

Gelial, στα μούτρα σου :-ΡΡΡ !

2:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

molis mou katestrepses ta athwa paidika mou xronia...... klaps! eksupno...! polu pithano na exoun ginei k aftoi san k emas pia...

4:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Με λένε Ευγενία Κουπετόρη του Νεκτάριου.Είμαι 25 ετών.Μένω στην οδό Σαλαμινομάχων 20-22,στην Σαλαμίνα.Όποιος θέλει να γαμήσει πολύ και φθηνά , ας στείλει mail.Κάνω και πρωκτικό και πίπες. ekoupetori@yahoo.com

5:34 PM  

Post a Comment

<< Home