Wednesday, November 22, 2006

Μπόλεκ και Λόλεκ κλακέτα-κροκέτα 4

Ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ είναι στο σπίτι του Μπόλεκ.


Μπόλεκ
: Μαλάκα σταμάτα να ψάχνεις το ψυγείο.

Λόλεκ: Αφού πεινάω ρε ηλίθιε, τι σκατά έχεις εδώ μέσα μόνο βρακιά από γκόμενες λείπουνε!

Μπόλεκ : Ναι είχα ένα της Λουκρητίας αλλά το ’κρυψα.

Λόλεκ: Πάαλι γελάσαμε. Πεινάω σου λέω!

Μπόλεκ : Ε και τι θες να σου μαγειρέψω; Να παραγγείλουμε κάτι.

Λόλεκ: Δυο Ρωσίδες να μας μαγειρέψουν.

Μπόλεκ : Ότι θα έχω εδώ δυο Ρωσίδες και θα μου μαγειρεύουν. Όχι να τις πηδάω, δηλαδή. Δεν παίζει;

Λόλεκ: Φέρτες να μαγειρέψουν πρώτα και μετά τις κάνουμε ότι θες.

Μπόλεκ : Τώρα θες, τώρα μπορείς, τι να σου πω!

Λόλεκ: Καλά σκάσε τώρα γιατί και τα κινητά έχουν αυτιά.

(Τιμή και δόξα στον Ευαγγελάτο)

Μπόλεκ : Χέστης είσαι. Όλο λόγια.

(Paroles, paroles, paroles και. θα σπάσω κούπες για τα λόγια που ΄πες,

δικό σας!)

Λόλεκ: Τώρα που ΄πες λόγια, σου ’πα τί έγινε στον αγώνα χτες;

Μπόλεκ : Πού εκεί που μαζεύεστε κάτι ραμολιά και καμώνεστε ότι παίζετε μπόουλινγκ;

Λόλεκ: Είμαστε ομάδα ρε! Που θα με πεις και ραμολί! Έτσι είναι τα ραμολιά; Εγώ είμαι ακμαιότατος!

Μπόλεκ : Σκάσε πια, ένα πρόβλημα σου εμπιστεύτηκα και το ξεχείλωσες!

(Λοβέρδος, στενέματα κοντύματα επιδιορθώσεις παντός τύπου.)

Λόλεκ: Καλά άκου τώρα.

Μπόλεκ : Ακούω και παραγγέλνω και μια πίτσα.

Λόλεκ: Αυτή με το λουκάνικοο!

Μπόλεκ : Στον κώλο σου. Ναιιιι; Όχι στον δικό σας κοπελιά! Εδώ στο φίλο μου μιλάω..

(Δε γαμιέστε βραδιάτικο όλη μέρα μαλακίες ακούω η έρμη τηλεφωνήτρια)

Λόλεκ: Τι μουρμουράς;

Μπόλεκ : Τίποτα, τίποτα.

Λόλεκ: Κλείστο το γαμημένο να σου πω!

Μπόλεκ : Τώρα ρε μαλάκα! Ευχαριστώ κοπελιά, σε μισή ώρα έτσι; Λέγε ρε.

Λόλεκ: Λοιπόν εμείς είμαστε μια ομάδα έτσι;

Μπόλεκ : Μπέεεεεεε!

Λόλεκ: Και σαν ομάδα είμαστε πολύ δεμένοι.

(Οι τρεις σωματοφύλακες: Όλοι για έναν κι ένας για όλους.)

Μπόλεκ : Κάνετε και τρελίτσες στα αποδυτήρια;

Λόλεκ: Θα το βουλώσεις να σου πω;

Μπόλεκ : ΟΚ. Ρίχτα. Είμαι όλος αυτιά μέχρι και τσιγάρο ανάβω!

(Πάρε μου μια πίπα να κόψω το τσιγάρο -

Για να μην τον παίρνετε από πίσω πάρτε του μια πίπα )

Λόλεκ: Εγώ ρε συ, δεν πήγαινα μαζί τους όταν βγαίνανε έξω, μετά τους αγώνες.

Μπόλεκ : Σ’ άφηνε η έννοια μη σου πηδήξουν τη Λουκρητία;

Λόλεκ: Σε γράφω στ’ αρχίδια μου και συνεχίζω. Που λες βγαίνανε τα μουνόσκυλα και όλο λέγανε τι καλά που τα περνάγανε, κι όλο κάτι συνθηματικά, κι όλο γελάγανε κι όταν ρωτούσα «τι λέτε ρε μαλάκες», όλο λέγανε θα δεις κι εσύ όταν έρθεις μαζί μας. Και να σου πω κάτι; Να σου πω κάτι; Να σου πω κάτι;

(Παράγοντας Εδεσσαϊκού)

Μπόλεκ : Ναι! Να μου πεις. Να μου πεις, αν μου πεις.

(Και την Κυριακή θα γίνει της πουτάνας)

Λόλεκ: Μ’ έπιασε και μένα το παράπονο,

(γιατί δε με παίζουνε;)

είπα μια μαλακία στη Λουκρητία και πήγα μαζί τους.

Μπόλεκ : Και που πήγατε;

Λόλεκ: Στην αρχή για ούζα. Ήταν και μεσημέρι, είχε και λιακάδα.

Μπόλεκ : Τύφλα έγινες;

Λόλεκ: Λίγο. Άκου τώρα. Μετά τα ούζα, πήγαμε στο σπίτι του αρχηγού της ομάδας.

Μπόλεκ : Ποιού ρε; Εκείνου του λίγδα;

Λόλεκ: Δεν έχεις δίκιο. Δεν είναι λίγδας. Παλιός σύντροφος αλλά εξωκοινοβουλευτικός.

Μπόλεκ : Τι σύντροφος ρε μαλάκα; Τον τροτσκιστή μου τον έβγαλες σύντροφο; Λίγδας του κερατά.

Λόλεκ: Σκάσε ρε μαλάκα να σου πω.

Μπόλεκ : Ε καλά θα στα πω στο τέλος.

(να δεις τι σου χω για μετά)

Λόλεκ: Αράζουμε λοιπόν, πίνουμε τα τσίβας μας, ανάβουμε τα πούρα μας.

(Μπήκε στο αμάξι του κι όλα εντάξει του)

Μπόλεκ : Κουβανέζικα;

Λόλεκ: Εννοείται.

Μπόλεκ : Άλα τις ο σύντροφος.

Λόλεκ: Κι εκεί που έχω χαλαρώσει..

Μπόλεκ : Ελπίζω να μην έκλασες από την πολλή χαλάρωση!

Λόλεκ: Μαλάκα το γάμησες πια! …χτυπάει το κουδούνι και σκάνε κάτι γκόμενες, αυτές μωρέ που ο κώλος τους βρίσκει στο σβέρκο τους.

Μπόλεκ : Μήπως σε είχε πάρει ο ύπνος κι έβλεπες όνειρο;

Λόλεκ: Λέγε μαλακίες, ούτε εσύ δεν έχεις δει τέτοιες γκόμενες!

Μπόλεκ : Μου σηκώθηκε..η τρίχα, από το ενδιαφέρον. Για λέει, για λέει.

(Ποιος ήλιος εξεπροβαλλέει, μεγιεμελέι μεγιεμελέι)

Λόλεκ: Ήτανε τρεις, ξανθιές, καλά κορίτσια φαίνονταν.

Μπόλεκ : Από σπίτι;

Λόλεκ: Το καλύτερο!

Μπόλεκ : Και τι έγινε; Σας μαγείρεψαν;

Λόλεκ: Εδώ είναι τα καλά.

(Έλα πάρεπάρεπάρε!)

Κοιτάω κι εγώ τους άλλους πλάγια, να κόψω κίνηση, τα κορίτσια είχαν ξεκινήσει να γδύνονται κι εκεί που είμαι έτοιμος να ρωτήσω…

Μπόλεκ : Θα τα φάτε εδώ ή να σας τα τυλίξουμε για το σπίτι;

Λόλεκ: Κάτι τέτοιο. Βλέπω τους υπόλοιπους να ξεκινάνε κι αυτοί να γδύνονται.

Μπόλεκ : Μαλάκα σιχάθηκα! Έχω κάνει κι έχω κάνει παρτούζες αλλά με τον λίγδα;

Λόλεκ: Πώς το κατάλαβες ότι θα γινόταν παρτούζα;

(Έλλλλα έλλλλα έλλλλα στον παππού)

Μπόλεκ : Τι νόμιζες ρε μαλάκα ότι θα χορεύατε μπλουζ;

Λόλεκ : Στην αρχή δεν ήμουν σίγουρος, νόμιζα ότι θα τις παίρναμε με την σειρά, ξεχωριστά όχι όλοι αντάμα.

(Κι ο ψωριάρης χώρια!)

Μπόλεκ : Και τι έκανες;

Λόλεκ : Με έσωσες! Σκέφτηκα την γειτόνισσά σου, μου ‘πεσε κι έφυγα.

(Πήρα την στράτα κι έρχομαι.)

Μπόλεκ : Είσαι παπάρας.

Λόλεκ : Γιατί ρε μαλάκα;

Μπόλεκ: Αμ δεν πήδηξες , αμ δε με φώναξες να πηδήξω κι εγώ.

Λόλεκ : Ρε μαλάκα, εσύ δεν είσαι στην ομάδα!

Μπόλεκ: Εγώ είμαι ομάδα από μόνος μου.

(Ποσειδώνας Μηχανιώνας, μια φορά τον φόρεσε στον γαύρο κι έμεινε στην ιστορία.)

Λόλεκ : Δυο μέρες έκανα να το ξεπεράσω ρε, πού πάει ο κόσμος;

(Πού είναι το κράτος; Πού είναι οι αρμόδιοι;)

Μπόλεκ: Χαλάρωσε ρε μαλάκα, πάντα γίνονταν αυτά.

Λόλεκ : Εγώ δεν ξαναπάω μαζί τους, την αγαπάω την Λουκρητία.

(Κούλα μ’ ακούς; Κούλα Σ’ ΑΓΑΠΑΩ, είναι κωλόπαιδο ο Κυριάκος)

Μπόλεκ: Αυτή η πίτσα που είναι ρε μαλάκα;

Λόλεκ : Λες να την έφαγε ο πιτσαδόρος;

Μπόλεκ: Ή αυτό ή τον ψώνισε καμιά στον δρόμο!

Λόλεκ : Θα την φάνε μαζί δηλαδή;

Μπόλεκ: Τι να σου πω ρε γελοίε, είσαι τελείος καραγκιόζης.

Λόλεκ : Μα πεινάω.

Μπόλεκ: Θες να δούμε τηλεοράση;

Λόλεκ : Σιγά μην ανάψεις και κεριά!

(Με λένε Αλέξη, σε λένε Σοφία, κρατώ μια κιθάρα, κρατάς μια καρδιά.)

Μπόλεκ: Να δούμε το βίντεο ρε, αυτό με τα 1000άδες πρωταθλήματα του γαύρου.

Λόλεκ: Βάλε μπας και ξορκίσουμε το κακό. Πόσα λες να φάμε αύριο από την Βαλένθια;

Μπόλεκ: Σκάσε ρε χρουσούζη!

(Montresor ακούει;)

Λόλεκ : Κουδούνι!!! Η πίτσα!

Μπόλεκ: Άνοιξε εσύ, να φέρω εγώ τις μπύρες.

Λόλεκ : Δηλαδή θα πληρώσω εγώ;

Μπόλεκ: Ε ποιος εγώ;

Λόλεκ : Να σου πώ κάτι; Να σου πώ κάτι; Να σου πώ κάτι;

Μπόλεκ: Να σκάσεις και να πληρώσεις, εγώ βάζω τις μπύρες και την ιδέα.

Λόλεκ : Εσύ και ο Αρναούτογλου!

(Μπες στον πύραυλο κυρά μου και τα έξοδα δικά μου!)

9 Comments:

Blogger Bolek said...

Είμαστε ωραίοι ρε.
Είμαστε ιδέα!

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

τελικά τη πίτσα με το λουκάνικο τη φάγατε; γιατί έχω μια ληγούρα :))

3:46 PM  
Blogger Unknown said...

χεχεεεε...
είμαι πολύ ωραίος,βεβαίως,βεβαίως!

6:54 PM  
Blogger nosyparker said...

κάποιος να μου εξηγήσει γιατί λέτε την montresor γρουσούζα! :p

11:55 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Παρούσα! Με φωνάξατε? :-)))
Όπως πάντα σας απόλαυσα!!

2:30 AM  
Blogger Bolek said...

@nosyparker:
Κανείς δεν εξηγεί εδώ.
Δεν εξηγούμε λέμε!
Μόνο πυροβολάμε!
Άσε που αυτό που ρωτάς είναι αυταπόδεικτο!
@montresor:
Ωχ!Ήρθες;
$#^(&^%*)&()+_
Ευτυχώς η σελίδα είναι στη θέση της.
Ακόμα.
Τώρα αν σου πω πως το μόνο πράγμα που φοβόμαστε είσαι εσύ;!
Χαρ χαρ!
Είμαστε απολαυστικότατοι.
Και τραγανιστοί.

10:23 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Boo!
Έλα καλέ που με φοβάστε! Εγώ είμαι ενα μικρό άκακο πλασματάκι... απλά επειδή είμαι λίγο αδέξια και ατσούμπαλη καμιά φορά κατα λάθος (και ποτέ ηθελημένα, το τονίζω αυτό) γρουσουζευώ τον κόσμο!

1:00 PM  
Blogger Bolek said...

@montresor:
Ωχ!Ξανάρθε!
Που είναι ο Λόλεκ;

:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Λόοοολεεεεκ;Πού είσαι ωρεεεεε;
Αμάν τον έφαγε τον κολλητό μου!
Δε θα κατέβεις προς τα κάτω ωρέ μοντρεσόρι;Θα δεις εσύ;
Λόοοολλεεεεεκ!

1:40 PM  
Blogger Lolek said...

Δε με τρομάζουνε της Montresor οι ευχές.

Bolek, δεν είμαστε ιδέα μόνο ρε, είμαστε είδωλα.

Σεξ+πυρ, καλή ήταν αλλά λίγη. Έπρεπε να πάρουμε δύο.

cherryfairy αμ πως!

nosyparker Τί απορία κι αυτή! Πάντως μην την πάρεις στον γάμο σου, θα σου πει και του χρόνου. :-ΡΡΡΡ

homelessmontresor εεε χμμ, γμχχχ σε φωνάξαμε? λάθος , γράψε λάθος.

Κολλητέ είχα πάει με την Λουκρητία για ψώνια, της πήρα κάτι βρακιά!!!!

3:56 PM  

Post a Comment

<< Home